Wednesday, December 23, 2009

HND 1?

ai...salam kepada semua,,
Cuti semester, memang panjang...sebulan lamanya, banyak jugak aktiviti yang dilakukan olehku..
hahaha..ber IM=Instant Messaging bersama kawan-kawanku, chatting 24jam. mungkin 24jam bagi mereka, tetapi katakan tidak kepada aku...sebabnya aku ni bukan 24jam ber'online, hehe....lebih dari jangkauan manusia,"burung Hantu"...

akan tetapi, selalu aja yang aku online ialah myspace,tagged,facebook sebab ramai ber'online...
aku pon apa lagi...skali join la...

inilah desktop environment aku....

amacam..biasa aja tu...."normal Human Being"..hehehe....ha,
aku pon kerap kali melayari internet, dengan penemuan-penemuan terkini.
"how to get money online",tips and trick",hacking"...(xdapat money pon xpa..sekadar ilmu pon dah cukup).......
macam-macam lagii la laman web...
apa yang penting hacking...hacking knowledge....xkisahla haking apa pon,asalkan hacking...

ha, terdetik lak hati aku ni, pasal HND, aku memang gerun giler lar....HND itulah penentu..bagiku, samada O.K" ataupon K.O"...
itulah aku...masa Faundation 1,2,3 buat main-main....kerja pon tidak disiapkan oleh aku..."di dalam kelas lak, aku xmenumpukan sepenuh perhatian kepada subjek-subjek yang diajar...
lepas tuu..mula la, time presentation aku jadi kaku..."otak blank" jadi langkah drastik yang diambil olehku hanyalah berdiam diri..........
aku sering mngantuk dalam kelas...asyik terbayang-bayang sesuatu yang bermain difikiranku,,,apa yang aku angankan...itu memang aku tidak akan beritahu dan tidak sama sekali boleh diberitahu...huhu...."_" ...
"berangan-angan"aku dibuatnya....nasib baik lecturer tidak perasan akan gayaku ini...

Kelas FHND3H menjadi kelas terakhirku untuk foundation...setelah 1 setengah tahun berlalu.
maka, bermulalah bg tahun 2010, perjalanan baru menempuh HNd(Higher National Diploma)...
aii...cepatnya masa berlalu...
perjalanan....dah pon nk bermula....
ku harap...tahun baru hijrah ini mnjanjikan perubahan yg amat baik buat diriku dan korang semua...hilangkanlah sifat malas kita....
hilangkanlah segala perbuatan maksiat...
hilangkanlah perkara2 yg dimurka oleh ALLAh s.w.t...
mula lah hidup baru...
dan teruskanlah berjihad.......aammiiinnn...

1 comment:

  1. Hnd 1? ~ Ikhlaskan Dirimu ....Hidup Kena Xplore >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Hnd 1? ~ Ikhlaskan Dirimu ....Hidup Kena Xplore >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Hnd 1? ~ Ikhlaskan Dirimu ....Hidup Kena Xplore >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete