Monday, December 31, 2012

InterCity Express

31 Dec 2012,
Slm, harini aku terniat hati nk beli tiket....kat Aloq staq "Shahab Perdana Bas Express"....n nak send motor aku skali pi berbulan madu kat Kuala LUmpuq (KL)...so aku trus la gerak dari bedong trus pi Aloq Staq..bajet nak balik Time New year 2013, yakni pada 1/1/2013.. hujan lebat wow habis basah kuyup. naseb baik pkai baju ujan..:D


Tp bila tnya dekat kaunter, sit penuh, so tiket abis ler...aduh mau xmau dia kata ada kosong pada 2hb...tp MALAM!..dem..tanya lagi pukul berapa, akak yg comel 2 jawab kul 10...dem.. so aku beli jelah..nak balik Kuala lumpuq nyer fasal.

Tau tak aku naik bas apa? Bas Intercity Express...haha ampa dah tau dah..haha..harga tiket yang aku kena adalah RM 39.00 Alor setaq - Puduraya. murah leteww. Aku hantaq dengan motor buruk aku skali..RM120..so terjumlah sebanyak RM159...pokai.....:D...tgk gambaq kat bawah nieh..
Tiket bas yg aku beli. dari Alor setar ke KL

So bg sapa yg trigin nk naik bas ni.naiklah..service.ok nyer. kalau ada sebarang soalan tnya la kat link facebook dia...


Stakat ni aku dah naik sebyk dua 2 kaliiiii......bole la..selesa..haha..

0 Comment:

Post a Comment