Monday, December 31, 2012

Bertahun XberBlogging :P

31 Dec 2012,
Dah bertahun Lapuk xberblogging...And heepi new year end Sale (bg gurl)
entahla kenapa lama dah aku xberblogging...malas la kowt nk taip tentang anythin ker ape ker...
muak jugak..haha. Atau mungkin aku kerapkali sibuk dengan aktiviti kampusku Universiti Kuala Lumpur (MIIT), kalau jumpa teguq k..haha..kalau aku buat tatau aku xknai ampa...:P.

Tahun 2012 bakal melabuhkan tirainya, tomorrow it will be new chapter for 2013..:D
sepanjang 2012 aku nk paste gambar kat sini sebagai kenangan aku...




Sebenarnye byk lagi....tp xpe...wait n see..ade lagi akan datang insyaAllah...la yee.....

ok xlupa ..nk ucap kepada smua yg sudi terlibat dgn diri ini...++ kawan2, lecturer2, awek2, mak bapak...n orang asing..alien wokshop...smoga kalian berada dalam keadaan sehat sejahtera...:D

End of typing......xpa nnti kita taip lagi..haha...


Happy 2013 la yer.

malas nak taip dah..ngantuk baca byk artikel...Zzzzz

0 Comment:

Post a Comment